 
			13-14 April 2026, Västerås
Boka din medverkan som partner på OGU-dagarna 2026!
OGU (obstetriker och gynekologer under utbildning, intressegrupp inom Svensk Förening för Obstetrik och Gynekologi, SFOG) har årligen en stor konferens för samtliga läkare under specialistutbildning inom vår specialitet.
Vi vill bjuda in er till partnerskap under arrangemanget som kommer äga rum på The Steam Hotel i Västerås den 13-14 april 2026. Vi räknar med ca 100 deltagare, vilket är en betydande andel av alla blivande gynekologer och obstetriker i Sverige. Det brukar vara en populär och mycket uppskattad konferens både bland partners och deltagare.
Konferensen består huvudsakligen av föreläsningar som berör olika ämnen inom valda tema. Exempel på ämnen som berörs är hormonell terapi, induktioner, gynonkologiska framsteg, kirurgiska interventioner, st-läkares utbildningsmiljö, ultraljud och diagnostik. I år är temat Sexologi och föreläsningarna förväntas täcka allt från den medicinska utredningen vid sexuella problem och sexuell dysfunktion till hur livsomvälvande händelser i livet påverkar lust och ens förmåga att ha sex; att drabbas av olika sjukdomar, föda barn, passera klimakteriet och ännu mer därtill.
Upplägget är i grunden heldagsföreläsningar, med för- och eftermiddagsfika i utställarlokalen. Detta brukar innebära flitigt minglande mellan partners och deltagare.
Vi är stolta över att få bjuda in våra viktiga samarbetspartners inom industrin att medverka under 2026 års möte!
 
			Anläggning
The Steam Hotel
Ångkraftsvägen 14, 721 31 Västerås
www.steamhotel.se
Utställningsytor
Årets utställning är placerad vägg i vägg med föreläsningssalen, vilket skapar ett naturligt flöde mellan föreläsningar, fikapauser och möten i utställningsområdet. Samtliga fikapauser serveras i utställningen, vilket ger goda möjligheter till nätverkande och interaktion mellan deltagare och utställare.
Endast registrerade deltagare, föreläsare under OGU-dagarna samt sponsorpersonal har tillträde till utställningen. Badge måste bäras under hela OGU-dagarna, inklusive vid inflytt och nedmontering av utställningen. All sponsorpersonal ska registreras online för att erhålla badge, som delas ut onsite.
GULD-paket 40.000 kr ex moms
Utställaryta ca 2 m bred plats, 2 konferensbord, presentationstid i programmet samt 2 personer konferenspaket i 2 dagar (fm/em kaffe samt lunch)
Observera; max 3 sponsorer.
SILVER-paket 30.000 kr ex moms
Utställaryta ca 2 m bred plats, 1 konferensbord, samlat mejlutskick till deltagare samt 2 personer konferenspaket i 2 dagar (fm/em kaffe samt lunch)
BRONS-paket 20.000 kr ex moms
Utställaryta ca 1 m bred plats, 1 konferensbord samt 1 person konferenspaket i 2 dagar (fm/em kaffe samt lunch)
Klicka på knappen ovan för att se utställningskarta med numrerade monterplatser.
Klicka på knappen för att komma till bokningen.
 
			
			